EUTM file information

010082691

SOCIAL OPINION LEADER


June 27, 2011

Trademark Summary

The trademark application SOCIAL OPINION LEADER was filed by Neox B.V., a corporation established under the laws of the Kingdom of the Netherlands (the "Applicant"). Application refused.

The application was filed in Dutch (English was selected as the second language).

The Refusal with reference B 010082691 was Rejected according to Article 7(1)(b) CTMR with decision issued on November 3, 2011 by the EUIPO.


Goods And Services

  • The mark was filed in class 9 with following description of goods:
    1. Computerprogramma's op het gebied van reclame en promotie
    2. Software
    3. Magnetische gegevensdragers, schijfvormige beeld- en/of geluidsdragers
    4. Cassettes, compact discs, videobanden, cd-i's, cd-rom's, dvd's en andere digitale gegevensdragers
    5. Elektronische en digitale publicaties.
  • The mark was filed in class 35 with following description of goods:
    1. Reclame
    2. Beheer van commerciële zaken
    3. Zakelijke administratie
    4. Merchandising
    5. Administratieve diensten
    6. Verzameling van advertenties
    7. Het aanbieden van advertentieruimte op webpagina's
    8. Samenstelling van advertenties voor gebruik als webpagina's
    9. Consultancy en informatie met betrekking tot de verhuur en verkoop van reclameruimte
    10. Verspreiding van reclame via internet of andere communicatienetwerken
    11. Diensten op het gebied van promotie
    12. Promotie namens derden
    13. Promotie in de vorm van online amusement en -opvoeding
    14. Promotie in de vorm van verschaffing van multimediamateriaal via internet of andere communicatienetwerken
    15. Marketing door reclameagentschappen
    16. Diensten op het gebied van marketing
    17. Diensten op het gebied van verkoopspromotie
    18. Verspreiding van reclamemateriaal
    19. Het voorbereiden en verstrekken van informatie met betrekking tot reclame
    20. Het plannen en kopen van en onderhandelen over advertentieruimte
    21. Organisatie van tentoonstellingen, seminars, discussies, conferenties of handelsbeurzen voor handels- of reclamedoeleinden
    22. Consultancy en advies voor het bedrijfsleven
    23. Diensten op het gebied van public relations.
  • The mark was filed in class 38 with following description of goods:
    1. Telecommunicatiediensten
    2. Verzending van mededelingen en beelden aangeleverd via computer
    3. Uitzending, te weten het uploaden, bekendmaken, vertonen, weergeven, labelen, bloggen, delen of anderszins verschaffen van elektronische media of informatie via internet of andere communicatienetwerken
    4. Verzorging van uitzendingen
    5. Het integreren van Internetwebsites in een reclamenetwerk
    6. Webcasting
    7. Diensten op het gebied van elektronische communicatie
    8. Overdracht van berichten, gegevens en inhoud via internet en andere computer- en communicatienetwerken
    9. Verzending van elektronische media, multimediamateriaal, video's, films, prenten, afbeeldingen, teksten, foto's, spellen, door gebruikers gegenereerd materiaal, geluidsmateriaal en informatie via internet of andere communicatienetwerken
    10. Informatie- en raadgevingsdiensten met betrekking tot al het voorgaande
    11. Waaronder dergelijke diensten die online worden verschaft vanuit een computerdatabase of via internet of andere communicatienetwerken.
  • The mark was filed in class 41 with following description of goods:
    1. Opvoeding
    2. Opleiding
    3. Coaching
    4. Ontspanning
    5. Sportieve en culturele activiteiten
    6. Organisatie en uitvoering van opleidingen, cursussen, trainingen, conferenties, seminars, tentoonstellingen en andere evenementen voor educatieve doeleinden
    7. Publiceren, uitgeven, uitlenen en verspreiden van drukwerken, nieuwsbrieven
    8. Voornoemde diensten al dan niet verleend via elektronische weg, waaronder het Internet.
  • The mark was filed in class 42 with following description of goods:
    1. Wetenschappelijke en technologische diensten, alsmede bijbehorende onderzoeks- en ontwerpdiensten
    2. Dienstverlening op het gebied van industriële analyse en industrieel onderzoek
    3. Ontwerpen en ontwikkelen van computers en van software
    4. Diensten op het gebied van het leveren van toepassingen
    5. Het verschaffen van toegang tot niet-downloadbare software
    6. Verschaffing van toegang tot niet-downloadbare software voor het uploaden, downloaden, vastleggen, plaatsen, tonen, monteren, afspelen, rechtstreeks uitzenden zonder downloadmogelijkheid, bekijken, voorbeschouwen, weergeven, etiketteren, bloggen, delen, bewerken, verspreiden, uitgeven, weergeven of op andere wijze verschaffen van elektronische media, multimedia-inhoud, video's, films, prenten, beelden, tekst, foto's, spellen, door gebruikers gegenereerd inhoudelijk materiaal, geluidsmateriaal en informatie via internet of andere communicatienetwerken
    7. Het verlenen van toegang tot niet-downloadbare software om het voor inhoudleveranciers mogelijk te maken multimediale inhoud te volgen
    8. Grafisch ontwerp
    9. Websiteontwerp
    10. Ontwerp van reclame- en marketingmaterialen
    11. Fotografisch onderzoek
    12. Ontwerp van afdrukmateriaal
    13. Industrieel ontwerp en ontwikkeling
    14. Diensten met betrekking tot adviesverlening op het gebied van computers
    15. Ontwerpen, tekenen en in opdracht schrijven voor het samenstellen van websites
    16. Het creëren, bijhouden en hosten van websites van en/of voor derden
    17. Advisering met betrekking tot informatietechnologie
    18. Diensten op het gebied van informatie, consultancy en advisering met betrekking tot het voornoemde
    19. Waaronder dergelijke diensten die online worden verschaft vanuit een computerdatabase of via internet of andere communicatienetwerken.
  • The mark was filed in class 45 with following description of goods:
    1. Juridische diensten
    2. Het verschaffen van juridische informatie en het geven van juridisch adviezen
    3. Voornoemde diensten al dan niet verleend via elektronische weg, waaronder het Internet.